کاور پلاستیکی مبل با بهترین کیفیت و دوخت

کاور پلاستیکی مبل با بهترین کیفیت و دوخت

کاور پلاستیکی مبل - راهنمای جامع خرید کاور پلاستیکی و قیمت و نحوه شستشو

کاور پلاستیکی مبل

کاور پلاستیکی مبل : مجموعه صدف کاورز بیش از ۱۲ سال در زمینه تولید کاور پلاستیکی مبل فعالیت می‌کند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با کاور پلاستیکی مبل بیشتر آشنا شوید. همچنین از قیمت کاور پلاستیکی مبل ، نحوه شستن کاور پلاستیکی مبل ، جنس روکش پلاستیکی مبل و انواع کاور مبل پلاستیکی مطلع شوید.

برای سفارش کاور پلاستیکی مبل و همچنین اطلاع از قیمت کاور پلاستیکی مبل ، می‌تونید با شماره تلفن مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید. البته یه راه حل بهتر هست که شخصاً اون رو به شما پیشنهاد می‌کنم. شما می‌تونید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد کاور پلاستیکی مبل و یا همون روکش پلاستیکی مبل ، در ادامه مطلب همراه ما باشید به این دلیل که به طور مفصل در مورد کاور مبل پلاستیکی صحبت کردیم و تمام سعی خودمون رو کردیم تا به سؤالات و دغدغه‌های شما در رابطه با کاور پلاستیکی مبل پاسخ بدیم.

 

خدمات ما: دوخت کاور پلاستیکی مبل – قالب گیری روکش پلاستیکی مبل – طراح کاور مبل پلاستیکی – آموزش شستن کاور های پلاستیکی – دوخت کاور پلاستیکی مبل – ارایه قیمت کاور پلاستیکی مبل – شستشوی کاور پلاستیکی مبل 

⇓ جهت سفارش با خانم ملکی تماس بگیرید ⇓

توجه: کاور مبل صدف فقط پاسخگوی عزیزان ساکن تهران، کرج و اطراف تهران می‌باشد.


دانستنی‌های ضروری در خصوص کاور پلاستیکی مبل


کاور پلاستیکی مبل که بعضی افراد اون رو با نام‌های مختلف مثل کاور مبل ژلاتینی هم صدا میزنن، می‌تونه بهترین انتخاب برای مراقبت از مبلمان شما باشه چون که از کهنه شدن و یا کثیف شدن مبلمان خونه‌ تا حد بسیار خوبی جلوگیری می‌کنه. علاوه بر این، با کاور مبل پلاستیکی ، طرح و رنگ زیبای مبلمان مخفی نمیشه و فضای خونه رو به هیچ وجه نامنظم نشون نمی‌ده. لطفاً به نمونه عکس‌های زیر توجه کنید:

نمونه تصاویر روکش پلاستیکی مبل

توجه: عکس‌ها بلافاصله بعد از انداختن کاور پلاستیکی مبل گرفته شده و بعد از چند دقیقه روکش کاملاً صاف و بدون چروک میشه. 


جنس کاور مبل پلاستیکی چی هست؟


مجموعه کاور مبل صدف از بهترین طلق ژلاتینی موجود در بازار ایران استفاده می‌کنه. بخش زیادی از کیفیت کاور مبل پلاستیکی مربوط به جنس طلقی هست که در دوخت کاور از اون استفاده میشه. به همین دلیل ما از طلق سفارش تایوان استفاده می‌کنیم. این طلق در برابر پارگی و آسیب، بسیار مقاومه و ۳ سال گارانتی تغییر رنگ داره. اگر می‌خواید اطلاعات بیشتری در مورد جنس طلق ما کسب کنید، روی این نوشته کلیک کنید.

کاور مبل صدف از بهترین جنس موجود در بازار ایران، یعنی طلق سفارش تایوان استفاده می‌کنه.
این طلق در برابر پارگی و آسیب، بسیار مقاومه و ۳ سال گارانتی تغییر رنگ داره.

توجه: کاور مبل صدف همچنان از همین جنس طلق درجه یک استفاده می‌کنه. اغلب از ما پرسیده می‌شه که با وجود تحریم‌ها، آیا هنوز هم از این طلق استفاده می‌کنیم؟ بله. با وجود دشواری‌های زیاد برای تهیه طلق، خوشبختانه تونستیم مجدداً از همین طلق درجه یک تهیه کنیم.


قیمت کاور پلاستیکی مبل چطور تعیین میشه؟


عوامل مختلفی روی قیمت کاور پلاستیکی مبل تأثیر گذاره. یکی از مهمترین عوامل اندازه و همچنین مدل مبلمان هست. دلیلش هم اینه که در دوخت کاور پلاستیکی مبل بزرگ از طلق بیشتر استفاده می‌شه و همچنین دوخت کاور برای مبلمان‌های سلطنتی و استیل که طرح‌های خاص و پیچیده دارن، سخت‌تره و زمان و دقت بیشتری لازم داره. بنابراین قیمت کاور پلاستبکی مبل ثابت نیست. ضمن اینکه موارد زیر هم در قیمت انواع روکش مبل پلاستیکی تأثیر گذاره:

  • تشک‌ها جدا کاور بشن و یا به صورت یکسره
  • از طلق ۰۲۰ استفاده بشه و یا طلق ضخیمتر

اگر قصد دارید به طور دقیق از قیمت کاور پلاستیکی مبل مورد نظرتون مطلع بشید، کافیه عکس مبلمانتون رو از طریق واتساپ و یا تلگرام به شماره تلفن ۶۴ ۱۵ ۴۷۰ ۰۹۱۲ (خانم ملکی) ارسال کنید. همکاران ما طی ۶ الی ۱۲ ساعت آینده قیمت کاور مبل پلاستیکی برای مبلمان شما رو خدمتتون اعلام می‌کنن.

 

چطور بدونیم روکش مبل پلاستیکی قیمت مناسبی داره؟

چند تا راه ساده هست تا متوجه بشیم قیمت کاور مبل پلاستیکی مناسب هست. در واقع مواردی که خدمتتون عرض می‌کنیم به شما کمک می‌کنه تا در حین خرید روکش مبل پلاستیکی ، آگاهانه تصمیم بگیرید و اقدام به خرید بکنید. اولین راه که در بالا هم اشاره شد، جنس کاور مبل پلاستیکی هست.

راه حل دوم هم ظرافت دوخت کاور پلاستیکی مبل هست. همونطور که در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید، تمامی کاورهایی که توسط مجموعه صدف قالب‌گیری و دوخته میشن، دقیقاً به اندازه و شکل مبلمان هستن. به همین دلیل کاور مبل صدف به هیچ عنوان ظاهر مبلمان شما رو شلخته نمی‌کنه.


چطور کاور مبل پلاستیکی سفارش بدیم؟


اول از همه باید خدمتتون عرض کنیم که مجموعه‌ی ما کاور مبل پلاستیکی آماده نمی‌فروشه. زیبایی کاور مبل، در اندازه بودن و تمیز دوخته شدن اون هست که در این صورت نیاز به قالب‌گیری از روی مبلمان شماست تا دقیقاً اندازه‌ی مبلمانتون دوخته بشه. بنابراین کاور پلاستیکی مبل به صورت آماده توسط مجموعه‌ی ما ارایه نمیشه و حتماً نیاز به قالب‌گیری هست. قالب گیری می‌بایست توسط طراحان ما انجام بشه. در واقع مرحله قالب گیری یکی از حساس‌ترین و اصلی‌ترین مراحل در دوخت کاور مبل پلاستیکی هست که باید به صورت حضوری انجام بشه.

یکی از راه‌هایی که میشه ادعای دروغین افراد رو تشخیص داد، توجه به همین مسیله است. چون خرید اینترنتی کاور مبل پلاستیکی بدون بازدید از مبلمان امکان پذیر نیست.

برای سفارش کاور پلاستیکی سلطنتی و یا کاور پلاستیکی مبل راحتی کافیه با شماره تلفن‌های اعلام شده در سایت تماس بگیرید و باقی کار رو با خیال راحت به کاور مبل صدف بسپارید. مراحل دوخت کاور مبل پلاستیکی توسط مجموعه صدف، کمتر از تحویل کاور آماده زمان میبره. پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

 

مراحل سفارش و دوخت کاور پلاستیکی مبلمان

در ابتدا نیاز هست که همکاران ما از مبلمان شما بازدید کنن تا کارهای قالب‌گیری مبلمان شما رو انجام بدن. بنابراین فرآیند قالب‌گیری به صورت حضوری انجام میشه. با وجود اینکه مجموعه صدف کاور آماده نداره، اما کافیه عکس مبلمان خودتون رو از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره تلفن‌های موجود در وب‌سایت برای ما ارسال کنید تا همکاران ما اطلاعات کافی در مورد قیمت کاور پلاستیکی مبل رو خدمتتون اعلام کنن.

 کاور مبل صدف با بیش از ده سال سابقه دوحت روکش مبل پلاسنیکی، در کمترین زمان ممکن سفارش شما رو آماده می‌کنه. ضمناً تحویل کار به صورت رایگان و در محل ساختمان صورت می‌پذیره.

توجه: کاور مبل صدف فقط پاسخگوی عزیزان ساکن تهران، کرج و اطراف تهران می‌باشد.


نحوه شستن کاور پلاستیکی مبل


یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان ما، نحوه شستن کاور پلاستیکی مبل هست. در پاسخ به این سؤال باید خدمتتون بگیم، کافیه قسمت‌هایی که کثیف شدن رو با کمک یک دستمال مرطوب و به راحتی تمیز کنید. البته ما در مطلب زیر به صورت کامل طریقه شستن کاور پلاستیکی مبل رو توضیح دادیم که در صورت تمایل می‌تونید اون رو مطالعه بفرمایید.

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)