سفارش کاور مبل

کاور مبل : مجموعه صدف کاورز بیش از ۱۰ ساله که تولید کننده کاور مبل ژلاتینی هست. با توجه به اینکه این نوع کاور مبل بسیار کاربردی هست و مورد استقبال هم قراره گرفته، ما در مجموعه صدف کاورز سعی کردیم به بهترین نحو ممکن این جنس کاور مبل رو تولید کنیم. البته مثل هر محصول دیگه‌ای این نوع کاور مبل هم نقاط قوت و ضعف خودش رو داره. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با کاور مبل صدف آشنا بشیم.

سفارش کاور مبل

آیا کاور مبل صدف گزینه مناسب شما می‌باشد؟


میشه گفت کاور مبل صدف برای اکثر مدل‌های مبلمان مناسب هست. مگر اینکه مبلمان شما تماماً راحتی باشه و ساعت‌های خیلی خیلی طولانی بخواید روی اونها بنشینید. اگر مجموعه تصاویر کاور مبل صدف رو مشاهده کنید، می‌بینید که ما برای انواع مختلف مبلمان کاور دوختیم و مشتری‌های ما هم تا به حال بسیار راضی بودن که باعث افتخار ماست. البته اگر ادامه مطالب ما رو خوندید و همچنان سؤالی داشتید، کافیه گوشی تلفنتون رو بردارید و با همکاران ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت کاور مبل صدف چقدره؟


قیمت کاور مبل تا حد زیادی به مدل، اندازه و تعداد مبلمان شما بستگی داره. دلیل اینکه مدل مبل شما روی قیمت کاور مبل تأثیر داره این هست که طرح و مدل پیچیده‌ی مبلمان، درآوردن الگو و دوخت اون رو سخت می‌کنه. از طرفی گفتیم اندازه مبلمان هم روی قیمت کاور مبل تأثیر داره. در واقع در دوخت مبلمان بزرگ، از طلق بیشتری استفاده میشه و در نهایت این مسئله روی قیمت تأثیر میذاره.

با توجه به شکل و مدل هر مبل، کاور مبل هم قیمت ثابتی نداره و می‌تونه متغییر باشه. ضمن اینکه موارد زیر هم در قیمت کاور مبل تاثیرگذاره:

  • تشک‌ها جدا کاور بشن و یا به صورت یکسره
  • از طلق ۰۲۰ استفاده بشه و یا طلق ضخیمتر

در صورت تمایل می‌تونید عکس مبلمانتون رو از طریق تلگرام و یا واتساپ ارسال کنید تا طی ۶ الی ۱۲ ساعت آینده قیمت دوخت کاور برای مبلمانتون، خدمتتون اعلام بشه.

نکته مهم:  قیمت‌ کاور مبل با توجه به مدل و اندازه مبلمان شما، متغییر هست.


دانستنی‌های مهم در مورد کاور مبل صدف


کاور مبل صدف برای دوخت کاور مبل از بهترین جنس موجود در بازار استفاده می‌کنه.

این طلق در برابر پارگی و همچنین آسیب، بسیار مقاومه و ۳ سال گارانتی تغییر رنگ داره.

 

توجه: کاور مبل صدف همچنان از همین جنس طلق درجه یک استفاده می‌کنه. اغلب از ما پرسیده می‌شه که با وجود تحریم‌ها، آیا هنوز هم از این طلق استفاده می‌کنیم؟ بله. با وجود دشواری‌های زیاد برای تهیه طلق، خوشبختانه تونستیم مجدداً از همین طلق درجه یک تهیه کنیم.


چطور کاور مبل سفارش بدیم؟


کافیه برای خرید اینترنتی کاور مبل با سرکار خانم ملکی تماس بگیرید و یا فرم زیر رو پر کنید. همکاران ما در کاور مبل صدف، بعد از مکالمه تلفنی با شما و دریافت آدرستون، با هماهنگی قبلی و در کمترین زمان ممکن، برای قالب‌‌گیری به منزل و یا ساختمان مورد نظر شما میان. به همین سادگی می‌تونید خرید اینترنتی کاور مبل رو انجام بدید. کاور مبل صدف قالب‌گیری رو به صورت رایگان انجام میده.

توجه: همونطور که می‌دونید کاور مبل صدف، به صورت فری سایز و آماده، قابل فروش نیست و حتماً نیاز به قالب‌گیری داره. بنابراین منظور از خرید اینترنتی کاور مبل، همون سفارش کاور مبل به صورت اینترنتی هست.

بعد از آماده شدن کاور مبل شما، همکاران ما مجدداً مراجعه می‌کنن تا کاورتون رو تحویل داده و بر روی مبل‌هاتون بکشن. کاور مبل صدف تحویل کاور مبل شما رو به صورت رایگان انجام میده.


⇓ مطالعه مطالب زیر رو از دست ندید ⇓

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)