درباره مجموعه کاور مبل صدف

کار بنده از سال ۸۵، توسط یکی از آشنایانمون که در شهرستان کاور مبل طلقی می‌دوخت، شروع شد. تا اون روز اصلاً‌ نمی‌دونستم چنین چیزی وجود داره. خیلی‌زود علاقه‌مند شدم که بنده هم این کار رو در سطح شهر تهران انجام بدم.
البته بنده به مدت ده سال مزون لباس داشتم. اما در مورد کاور مبل ژلاتینی، کارم به صورت آماتور و با اطلاعات خیلی ابتدایی که توسط همون فرد بدست اومده بود،‌ شروع شد. اوایل از چند تا نمایشگاه و اطرافیان خودمون سفارش گرفتم و کارم رو شروع کردم.

به مرور زمان متوجه شدیم که میشه کارهای بهتر و جذاب‌تری رو انجام داد تا کاور ساده مبل، به یه کاور کاملاً کاربردی و شیک تبدیل بشه که زیبایی‌بخش خونه‌هامون هم باشه. یعنی فکر کردیم چطور میشه زیبایی مبلمانمون زیر کاور پارچه‌ای مخفی نشه و یا شل و وارفته روی مبلمانمون قرار نگیره. چون همه ما مبلمانمون رو با کلی ذوق و شوق می‌خریم و مدلش رو می‌پسندیم، بنابراین دوست نداریم که که زیر کاور بپوشونیمشون.

ما تمام مراحل قالب‌گیری و دوخت رو کاملاً تجربی یاد گرفتیم و در تمام این سال‌ها از شیوه‌های ابداعی خودمون که کاملاً منحصربفرده استفاده کردیم. چون فیت بودن کار، جزو فاکتورهای اصلی و مهم ما بود.

همچنین روزبه‌روز سعی کردیم با توجه به خواست مشتری و برای ارتقا کیفیت کارمون، خلاقیت رو در اولویت قرار بدیم. یکی از مواردی که میشه بهش اشاره کنیم، انتخاب نوارهای رنگی متناسب با رنگ و طرح مبلمان بوده.


روفرشی‌های دور کشدار ترک (وارداتی)


روفرشی دورکشدار بافت مخملی، محصول کشور ترکیه هست که به تازگی توسط مجموعه صدف به صورت مستقیم وارد شده و به صورت عمده و تکی قابل ارسال به تمام نقاط ایران هست.
فقط قبل از اینکه بخواییم این محصول رو معرفی کنیم لازمه که یه توضیح کوتاه در مورد اینکه چرا مجموعه صدف به فکر تهیه این نوع کاور فرش و ارائه اون به مشتریان عزیز افتاده بدیم و بعد به صورت کامل مشخصات محصول رو شرح می‌دیم.
همونطور که میدونین فعالیت ما از سال ۸۵ تا به امروز فقط در زمینه کاور مبل بوده. لاکن در تمام طول این سال‌ها همیشه مشتریانی بودن که غیر از مبل برای بعضی دیگر از لوازم منزل از جمله فرش مخصوصا فرش‌های نفیس و یا ابریشم درخواست کاور مشابه کاور مبل داشتن، به جهت اینکه این نوع کاورها قابلیت محافظت ۱۰۰٪ از فرش رو دارن و با این نوع کاور نیاز به شستشوی مکرر فرش و در نتیجه آسیب‌دیدگی در اثر شستشوی مکرر فرش از بین میره که البته به دلیل اینکه این نوع کاور روی فرش دوام چندانی نداره و از جهت دیگه استفاده از اون واقعا سخت و غیر کاربردی هستش از نظر مجموعه صدف استفاده از کاور طلقی پوشش مناسبی برای فرش نیست و موقع درخواست مشتری طبیعتا معایب این کار به صراحت توضیح داده میشده ولی با این حال در مواردی با پافشاری مشتری این کار توسط مجموعه ما انجام شده.
در حال حاضر با توجه به اینکه سال‌های اخیر کلیه لوازم و وسایل مصرفی بخصوص لوازم لوکس منزل از جمله فرش و مبل و… جهش قیمتی شدیدی داشتن، طبیعتا همه ما بیشتر به فکر نگهداری دقیق‌تر از وسایلمون و در کل داشته‌هامون افتادیم. مخصوصا وسایلی که جایگزینی اونها در این شرایط بحران اقتصادی واقعا سخت شده و جالبه که دقیقا به همین دلیل درخواست برای کاور فرش و مبل در این سال‌های اخیر به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و با توجه به اینکه نگهداری فرش با کاور طلقی یا همان شیشه ای هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ استفاده روزمره منطقی و مقرون به صرفه نیست، ما به دنبال تهیه محصولی بودیم که هم کاربردی باشه و هم از دوام و کیفیت خوبی برخوردار باشه.
همونطور که میدونین محصولات ترک در دهه‌های اخیر هم از نظر تکنولوژی ساخت پیشرفته و کیفیت تولید و هم طراحی محصولات در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف از جمله منسوجات، جایگاه قابل قبولی در سطح بین المللی کسب کرده و مخصوصا در سال‌های اخیر نظر و اعتماد مصرف کننده ایرانی رو خیلی به خودش جلب کرده. بر این اساس پس از مدت‌ها تحقیق و جستجو در بازار ترکیه موفق شدیم محصولی فوق‌العاده با کیفیت و استاندارد در طرح‌ها و رنگ‌ها و ابعاد مختلف تهیه و به صورت مستقیم وارد کنیم. کافیه جهت سفارش روفرشی‌های کشدار ترک با ما تماس بگیرید.

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)