جنس طلق کاور مبل صدف

آیا می‌دونید جنس طلقی که کاور مبل صدف استفاده می‌کنه ۳ سال ضمانت تغییر رنگ داره و بهترین جنس وارداتی موجود در بازار ایران هست؟

ما در این نوشته قصد داریم تا اطلاعات دقیقی راجب جنس طلق کاور مبل صدف خدمتتون ارائه کنیم تا با خیال راحت و آگاهی کافی، اقدام به سفارش کاور مبل بکنید.

 

کاور ژلاتینی یا همون کاور طلقی،‌ هم جنس ایرانی داره، هم جنس خارجی که جنس خارجی هم انواع مختلفی داره.

بزرگترین عیب طلق‌های ایرانی این هست که زود کدر میشن و بعد از مدتی استفاده،‌ مخصوصاً بعد از شستشو، ترک‌های سفید رنگی روشون میوفته که به مرور زمان از همون قسمت ها پاره میشه که اصطلاحاً می‌گیم کاور می‌شکنه. ما به همین دلایلی که گفتیم، از جنس ایرانی استفاده نمی کنیم.

در مورد جنس خارجی باید بگیم که تمام واردکننده‌ها بلا استثناء از چین وارد می‌کنن. در اصل همه‌ی کسانی که از جنس خارجی استفاده می‌کنن،‌ از طلق چینی استفاده می‌کنن. ولی همه ما می‌دونیم که جنس چینی درجه‌بندی داره و یه سری محصولات تولید چین، به سفارش کشورهای مختلف هست.

در بین این طلق‌‌ها، طلقی ما بکار می‌بریم، جنس درجه یک و در واقع بهترین نوع طلق موجود در بازار ایران هست

شرکت ارائه کننده این طلق، بابت تغییر رنگ و جنس نایلون سه سال گارانتی داره. همچنین ضخامتی که ما برای ۹۹ درصد کاور مبل‌ها استفاده می‌کنیم،‌ ۰۲۰ هست. البته در موراد بسیار خاصی که شاید چون مبل خیلی دم دست استفاده می‌شه و یا تشک مبل خیلی نرمه، از ۰۲۵ استفاده می‌کنیم که هزینش بالاتره. البته به دلیل قیمت بیشتر اون، فقط به سفارش خود مشتری این کار رو انجام می‌دیم.

بنابراین اگر جاهای مختلف شنیده باشید که جنس بعضی کاورهای مبل ترک، کره و یا ژاپن هست. باید خیالتون رو راحت کنیم که اینها واقعیت نداره چون طلق‌های بکار رفته برای کاور مبل، از هیچ کشوری غیر از چین وارد نمیشه.

بقیه متریال از جمله نوار دور کار و نوارهای مغزی، ایرانی هستن که واقعاً جنس باکیفیتی دارن. در مورد زیپ‌هایی که استفاده می‌کنیم هم لازم به ذکره که ما از زیپ ترک برای کاورهامون استفاده می‌کنیم.

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)