روفرشی کشدار ترک با ضمانت کیفیت

روفرشی کشدار ترک با ضمانت کیفیت

این روزها وب‌سایت و صفحات زیادی در اینستاگرام تبلیغ روفرشی کشدار ترک رو می‌کنن. از طرفی افراد بسیار زیادی خواهان این روفرشی‌های بسیار زیبا و کاربردی هستن. اما همونطور که شما هم در جریان هستید، خرید روفرشی کشدار ترک بسیار دشواره. به این دلیل که روفرشی کشدار با قیمت‌های مختلفی توی بازار موجوده و انتخاب رو سخت می‌کنه. از طرف دیگه نظرات مختلفی راجب این روفرشی‌هاست. بعضی افراد می‌گن بسیار راضی هستن و در عین حال افراد زیادی از خریدشون ناراضی هستن. در نتیجه روفرشی کشدار ترک قراره به ما در نظافت و زیبایی خونه‌هامون کمک کنه، پس مهمه از از جای امن و مطمین خریداری بشن.

روفرشی کشدار ترک، محصول جدید کاور صدف


ما در مجموعه کاور صدف اخیراً اقدام به وارد کردن روفرشی‌های کشدار ترک کردیم و به دلیل اینکه دغدغه‌های شما و کیفیت محصول خودمون بسیار مهمه، در ابتدا محصول‌مون رو تست کردیم. به همین دلیل کیفیت روفرشی کشدار ترک مجموعه صدف رو ضمانت می‌کنیم. اگر مایل هستید بیشتر در مورد مجموعه کاور صدف و دلیل واردات روفرشی کشدار ترک بدونید، کافیه به صفحه‌ درباره ما مراجعه کنید. اما توی این صفحه قراره در مورد روفرشی کشدار ترک صحبت کنیم و جواب سوالات شما رو در مورد روفرشی کشدار بدیم.

 


این روفرشی ها چه مزایایی دارن و چه کسانی بهتره ازش استفاده کنن؟

راجع به مزایای این روفرشی‌ها اگه بخواییم توضیح بدیم، بدیهیه اولین چیزی که باید بگیم اینه که این نوع روفرشی فرش رو به طور کامل(حتی ریشه‌های فرش) پوشش میده و به خاطر کشدوزی‌هایی که دورش دوخته شده کاملا روی فرش فیکس و ثابت میمونه.
مزیت دومش که خیلی مهمه اینه که روی فرش سُر نمیخوره، می‌دونیم که سُرخوردن روفرشی و مرتب کردن مداوم اون یکی از جنبه‌های آزاردهنده استفاده از روفرشی هستش. ولی این روفرشی طوری طراحی شده که حتی با جاروبرقی کشیدن، راه رفتن، بازی بچه‌ها، خوابیدن و… به هیچ وجه روی فرش دِفرمه نمیشه و نیاز به مرتب کردن پیدا نمی‌کنه.
مزیت سوم وجود لایه فوم پرس شده در قسمت داخلی روفرشی هستش که جلوی نفوذ سریع مایعات رو می‌گیره و قبل از نفوذ کامل می‌تونین روفرشی رو از فرش جدا کنین.


مزیت چهارمش اینه که این جنس روفرشی طوریه که به هیچ عنوان لک نمی‌گیره، به مرور زمان در اثر شستشو رنگ عوض نمی‌کنه، لایه فوم داخلی از جنس درجه یک تهیه شده و به هیچ وجه پودر نمیشه و از بین نمیره.
این روفرشی‌ها با طراحی‌های زیبا و منحصر بفردی که دارن به هیچ وجه ظاهر نامرتب و به هم‌ریخته به منزل شما نمیدن. بالعکس شما می‌تونین با هزینه کم کلی تنوع به دکور خونه بدین و در عین حال از فرش‌هاتون محافظت کنین. حتی می‌تونین برای فرش‌هایی که کهنه و قدیمی شدن و ظاهر خوبی ندارن هم استفاده کنین و ظاهر زیبا و مدرن بهش بدین. جالبه که شاید به راحتی کسی متوجه وجود رو فرشی رو فرشتون نشه 🙂
این رو فرشی‌های کشدار ترک رو مخصوصا برای کسانی که رنگ فرششون خیلی روشنه، همچنین کسانی که کودک خردسال دارن یا حیوانات خانگی (سگ و گربه و..) نگهداری می‌کنن و یا تو مناطق شهری آلوده و پر دود و غبار زندگی می‌کنن پیشنهاد می‌دیم.
در نهایت اینکه مجموعه صدف به خاطر اطمینانی که از کیفیت جنس داره محصول رو گارانتی می‌کنه و به شما این امکان رو میده، در صورتی که کیفیت روفرشی‌ها خلاف آنچه که توضیح داده شده بود، می‌تونین محصول رو پس بدین.

 

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)