حواسمون به دغدغه‌ها و نگرانی‌هاتون بابت روفرشی هست

حواسمون به دغدغه‌ها و نگرانی‌هاتون بابت روفرشی هست

اگر شما هم عاشق روفرشی‌های کشدار ترک شدید اما ده‌ها سوال و نگرانی دارید، همراه ما باشید تا با این روفرشی‌ها بیشتر آشنا بشیم و یاد بگیریم چطور یک روفرشی باکیفیت و باقیمت مناسب تهیه کنیم. البته ما توی این مطلب (روفرشی کشدار ترک با ضمانت کیفیت) هم کلی در مورد روفرشی ترک کشدار نوشتیم و پیشنهاد می‌کنیم حتما اون رو هم در کنار این مطلب کنید. راستی ما به رسم همیشگی‌مون سعی می‌کنیم اطلاعات واقعی رو بدون جانبداری در اختیارتون قرار بدیم، چون هدف‌مون فقط فروش نیست و معتقدیم باید دعای خیرتون همراه‌مون باشه و هرکس به سهم خودش تلاش گنه کار درست رو انجام بده.

خب حالا بریم سراغ سؤالات و دغدغه‌های شما درباره روفرشی کشدار ترک (یا همون روفرشی مخمل ترک). توی این مطلب سعی می‌کنیم به همه‌ی سؤالات‌تون جواب بدیم. ضمناً اگر سؤالی بود که توی این مطلب به اون نپرداختیم، حتماً برای ما کامنت بزارید و سؤالتون رو بپرسید.


اگر روفرشی کشدار ترک کثیف بشه، میشه با لباسشویی شست؟

بله که میشه. زمانی که ما تو مجموعه کاور صدف تصمیم گرفتیم این روفرشی‌ها رو وارد کنیم، تحقیقات خیلی زیادی در مورد این روفرشی‌ها انجام دادیم و بعد از تست کردن‌های مختلف محصول، شستشوی روفرشی با لباسشویی رو هم امتحان کردیم. به این دلیل که بین روفرشی‌های ترک هم جنس‌های مختلف با کیفیت‌های مختلف وجود داره و ما تمام تلاش‌مون این بود که بهترین و باکیفیت‌ترین روفرشی ترک رو به دست شما برسونیم. بنابراین با خیال راحت می‌تونید روفرشی‌های ما رو با ماشین لباسشویی بشورید. ضمناً نگران تغییر رنگ یا خراب شدن روفرشی‌ها هم نباشید.

این روفرشی‌ها سر نمی‌خورن؟ یا موقع جارو کشیدن جمع نمیشن؟

در وهله‌ی اول به دلیل اینکه این روفرشی‌ها دورکشدار هستن، کاملاً فیکس میشن و حتی ریشه‌های فرش شما رو هم می‌پوشونن. و مهم‌تر از همه اینکه روفرشی‌هایی که از ما تهیه می‌کنید زمان جاروبرقی کشیدن، راه رفتن، بازی کردن بچه‌ها، خوابیدن و… سُر نمی‌خورن. دلیلش هم لایه فوم داخلی روفرشیه که از جنس درجه یک تهیه شده و مانع سُر خوردن روفرشی میشه.

آیا روفرشی‌های ترک واقعاً مثل عکس‌هاشون خوشگلن؟

روفرشی‌های دورکش‌دار ترک از عکس‌هاشون هم بسیار زیباترن. بعیده عکس‌های موجود بتونه تمام زیبایی‌ها و جلوه‌ی این فروشی‌ها رو به خوبی منعکس کنه. بافت مخملی و طرح‌های بسیار زیبای این روفرشی‌ها، زیبایی منحصربفردی رو به خونه‌هاتون میده. شما به راحتی می‌تونید با انتخاب طرح دلخواه‌تون و بدون نیاز به خرید فرش جدید، دکوراسیون خونه‌تون رو تغییر بدید و منازل‌تون رو زیباتر کنید.

من شنیدم خیلی نازکه. مثل پارچه‌ست!

بله. روفرشی‌های کشدار ترک نازکن اما مثل پارچه نیستن. نازک بودن روفرشی‌ها کمک می‌کنه تا راحت جابجا بشه و داخل ماشین لباسشویی قرار بگیره. اما این روفرشی‌ها خیلی هم نازک نیستن. داخل‌شون یک لایه فوم بسیار مقاوم دارن که کمک میکنه روفرشی سُر نخوره و جمع نشه. بنابراین نگران این موضوع نباشید.

میگن چون نازکه، آب و مایعات سریع به فرش نفوذ می‌کنه!

در مورد روفرشی‌های کشدار ترکی که از مجموعه‌ی کاور صدف می‌خرید، خیال‌تون راحت باشه. ما از سایر روفرشی‌ها اطلاع نداریم اما روفرشی‌های ما به دلیل لایه فوم پرس شده‌ای که در قسمت داخلی روفرشی داره، جلوی نفوذ سریع آب و مایعات رو می‌گیره و شما می تونین قبل از نفوذ کامل، روفرشی رو از فرش جدا کنین.

نکنه مدام از گوشه دربیان؟

پاسخ این سؤال‌تون هم منفیه. روفرشی‌هایی که از مجموعه کاور صدف تهیه می‌کنید، به اندازه کافی پشت فرش‌تون رو پوشش میدن و همچنین به دلیل اینکه سُر نمی‌خورن، به راحتی از گوشه درنمیان.

 


صحبت پایانی:

در نهایت اینکه مجموعه صدف به خاطر اطمینانی که از کیفیت جنس داره محصول رو گارانتی می‌کنه و به شما این امکان رو میده، در صورتی که کیفیت روفرشی‌ها خلاف آنچه که توضیح داده شده بود، می‌تونین محصول رو پس بدین.

ممنون که همراه ما بودید و این مطلب رو مطالعه کردید. امیدواریم تونسته باشیم به تمامی سؤالات‌تون پاسخ بدیم. چنانچه سؤال دیگه‌ای دارید، کافیه برای ما پیام بگذارید. همچنین جهت دریافت مشاوره یا سفارش روفرشی کافیه از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)