سفارش روفرشی ترک

روفرشی ترک دورکشدار : مجموعه صدف کاورز اخیراً اقدام به واردات روفرشی‌های ترک دورکشدار کرده است. با توجه به اینکه این نوع روفرشی‌ها بسیار کاربردی است و درخواست بسیاری از مشتریان‌مان بوده، ما در مجموعه صدف کاورز پس از تحقیقات فراوان، بهترین روفرشی ترک دور کشدار را عرضه کرده‌ایم. البته در مطالب دیگر به بررسی روفرشی‌هایمان پرداخته‌ایم که می‌توانید آنها مطاالعه نمایید

قیمت روفرشی‌های ترک مجموعه صدف چقدره؟


خیلی دوست داشتیم که قیمت هر محصول رو روی وب‌سایت بارگذاری کنیم تا شما با خیال راحت، روفرشی مورد نظرتون رو انتخاب کنید. اما با توجه به اینکه روفرشی‌های مجموعه صدف از کشور ترکیه وارد می‌شن و عوامل مختلفی در قیمت نهایی محصول دخیله، با شماره تماس موجود در وب‌سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در این خصوص شما رو راهنمایی کنن.

نکته مهم:  اگر به دنبال یک روفرشی ارزون و یا روفرشی ایرانی با کیفیت پایین هستید، روفرشی‌های مجموعه صدف گزینه مناسبی برای شما نیست.


دانستنی‌های مهم در مورد روفرشی‌های مجموعه صدف


روفرشی‌های ترک دورکشدار که در مجموعه صدف کاورز به فروش می‌رسند، بهترین جنس روفرشی‌های ترک است.

این روفرشی‌ها با ضمانت به فروش می‌رسند.


چطور روفرشی سفارش دهیم؟


کافیه برای خرید اینترنتی روفرشی‌های ترک دورکشدار با سرکار خانم ملکی تماس بگیرید و یا فرم زیر رو پر کنید. همکاران ما در صدف کاورز، شما رو در خصوص قیمت، طرح‌های موجود و ابعاد روفرشی‌ها راهنمایی می‌کنن.

توجه: این روفرشی‌ها وارداتی کشور ترکیه هستن، و با توجه به سبک زندگی مردم ترکیه، روفرشی‌های تولیدی این کشور اغلب در ابعاد ۶ متری هستند. به همین دلیل در حال حاضر روفرشی‌های ۶متری موجوده و برای روفرشی‌های ۹متری نیاز به هماهنگی با خانم ملکی هست.

تصویر کامل ۴ مدل روفرشی ۶ متری در مجموعه کاور صدف که از کشور ترکیه وارد شده‌اند:

مدل شماره ۱:

مدل شماره ۲:

مدل شماره ۳:

مدل شماره ۴:


⇓ مطالعه مطالب زیر رو از دست ندید ⇓

سفارش کاور مبل
Call Now Buttonتماس بگیرید (۹صبح تا ۸شب)